Sunday, July 31, 2011

جمعه اول مهر ماه سال ۱۳۹۰ ساعت ۷ بعد از ظهر

به دلیل دسترسی عمومی به رمز عبور ایمیل سابق گروه عقاب ایران و برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی، لطفآ برای تماس با گروه عقاب ایران از آدرس ایمیل زیر استفاده کنید.
oghab@eagleofiran.com


اطلاعیه مشترک مبارزین راه آزادی ایران و
گروه نظامی سیاسی عقاب ایران
پس از 32 سال در بدری و درگیری با حقایق زیر
کشته دادنها – چشم در آوردنها – فروش کلیه ها برای تامین تغذیه فرزندان – از بین رقتن یکایک افتخارات تاریخی و باستانی کشور عزیزمان ایران – فرستادن ثروتهای مالی و اقتصادی ملت ایران به فلسطین و ونزویلا و سوریه و کشورهای درمانده دیگر – قطع امتیازات ملی میهنی از تمام جوانان دختر و پسر – گرسنگی و بیکاری مداوم – به فحشا کشیدن زنان پر افتخار ما توسط خود عوامل جمهوری اسلامی و فروش آنان در بازار های متعفن و کثیف جهان – عدم یک جو دخالت انسانی – اداری و بین المللی سازمان ملل متحد – بازیهای مرگبار سیاسی اکثر کشورهای جهان در پشتیبانی از ملت ایران و چپاول آنچه متعلق به ملت و جوانان ایران بوده – بمورد مصرف گذاشتن مواد مخدر بین جوانان توسط جمهوری اسلامی و بالاخره ملت ایران را زیر مهمیز یک روضه خوان بی درک و فهم و شعور قراردادن و با اینکه به تصدیق ملتها جهش جوانان ایرانی بوده که باعث جنبشهای موفقیت آمیز در خاور میانه شد و هنوز در جریان است که ما الگو و چراغی فرا راه اکثر ملتهای خاورمیانه بوده و هستیم.
با 11 ماه مطالعات همه جانبه مبارزان راه آزادی ایران در هم رزمی با گروه نظامی سیاسی عقاب ایران و همرزمان مصمم گردیدیم تا روزی را بنام روز رستاخیز ملت ایران تعیین تا صاحبان اصلی ایران با خیز سیل آسای وطن پرستان که دفاع نظامی ندارد بطور مسالمت آمیز – آرام و دموکراتیک به خیابانها بیایند و بدون هیچ نوع احساس انتقامجویی از حق قانونی و انسانی خود استفاده نموده و دولت ناخواسته جمهوری اسلامی را با دولتی ملی میهنی و دموکرات جایگزین نمایند.
از برادران نظامی درخواست میشود با درک این موقعیت حساس در این خیزش آزادیخواهی به برادران و خواهران خود به پیوندند و بدانند که ملت ایران آنانرا با آغوش باز پذیرا خواهند شد.
از تمام کارمندان دولت و کادر نیروهای مسلح درخواست میشود بهیچ عنوان شغل فعلی خود را ترک ننمایند و از هم گسیختگیهای احتمالی کاملا احراز گردد.
ایران بزرگ را به اعتبار ملی خود برگردانیم در این رهگذار از هرگونه خشونت پرهیز و هرگونه انتقامجویی را در حد ایران بزرگ و والا نمیدانیم.
در اینجا یاد تمام جان بخشندگان راه آزادی ایران را گرامی میداریم.
موفقیت از آن ماست
5 گروه از رزمندگان ایران و گروه نظامی سیاسی عقاب ایران
سرلشگر خلبان مهدی روحانی

روز رستاخیز ملت ایران
جمعه اول مهر ماه سال ۱۳۹۰ ساعت ۷ بعد از ظهر

1 comment: