Saturday, July 16, 2011

شباهت جمهوری اسلامی و چاه فاضلاب




نویسنده: بیژن ایراندوست
در گذشته های دوردر ایران خود مان اگو وجود نداشت ومردم در داخل حیاط یا زیر یکی از اطاق ها چاهی حفر کرده تا فضولات به آن جا ریخته شوند. این چاه ها بعداز مدتی پر می شد ند ودر آن زمان دستگاه های تخلیه چاه وجود نداشتند .
اما از آن جایی که احتیاج مادر اخترا ع است ,پیشنیان ما نیز ازاین قاعده مستثنی نبودنند .
بر این پایه با پر شدن چاه فاضلاب, دنبه ای تهیه می کردند وآن را در چاه فاضلاب انداخته ودر چاه را می بستند .
دنبه موجود در داخل چاه بعداز مدتی کرم می گذاشت وکرم ها شروع بخوردن فضولا ت می کردند تا اینکه, دیگر چیز برای خوردن در داخل چاه پیدانمی شد ,در این زمان بود که کرم های قدرتمند کرم ها ی ضعیف تر را می خوردند .
وسر انجام رهبر کرم ها که از همه کرم ها قلدرتروبزرگتر تربود در چاه باقی می ماند واین کرم قلدر وپیروز سرانجامی بجز مرگ نداشت , علت مرگ هم گرسنگی بود چرا که در داخل چاه چیز برای خوردن پیدانمی شد .

امروز حکومت جمهوری اسلامی از همین شیوه بهره میگیرد تا خود یها یی را که امروز نخودی ویا بیخودی شده اند را از سر راه خود بر دارد ,نگاه کنید به کسانی که ایت الله خمینی را بر مسند قدرت نشاندن ,بنی صدر,قطب زاده , ایت الله منتظری ,حجت اسلام خلخالی,دستمالچی و....

واما کسانی که آقای خامنه ای را به رهبریت رسانندن و از کردار ناپسند وسر کوب گر وی حمایت کردند ,ایت الله رفسنجانی ,حجت السلام خاتمی ,حجت السلام کروبی ,واحمدی نژاد که این روزها زبانه های آتش رهبریت دامن او را هم خواهد سوزاند وسپاه نیزآتش بر خرمن رهبریت خواهدزد .با این حساب جمهوری اسلامی توسط کرم ها بوجود آمده در داخل خود نابود می گردد و ملت سربلند ایران برای همیشه ازشر کرماهای لجن خوار رها خواهد شد .

No comments:

Post a Comment