Saturday, July 9, 2011

آخرین فاز سرنگونی جمهوری اسلامی باید نظامی باشد

اگر هنوز معتقدید این نظام قابل اصلاح است بی شک در اشتباهید. اگر فکر می کنید اینان به طور مسالمت آمیز از قدرت کنار خواهند رفت بی شک در اشتباهید.
سرنگونی این نظام فقط با عملیات نظامی امکان پذیر است. ولی اولین تاکتیک نظامی این است که ارتش باید سایه اش بجنگد نه خودش.
قبل از رویارویی نظامی با آخوندها باید از نظر تبلیغاتی چنان قوی عمل کنیم که تمام افرادی را یک جو انسانیت در وجودشان است از بدنه نظام خارج کنیم. همچنین تعداد نیروهای ارتش آزادی بخش ایران به حدی زیاد باشد که ترس و وحشت به جان تمام طرفداران نظام بیندازد. آنها باید به این نتیجه قطعی برسند که در صورت ایستادگی در مقابل مردم به هلاکت خواهند رسید.
طرفداران نظام دو دوسته هستند یکی آنانکه به این جمهوری اسلامی معتقد هستند و دوم آنانکه که اعتقادی به این نظام  ندارند فقط پول می گیرند تا از آنان محافظت کنند. گروه اول را باید باید آگاه کرد و همزمان ترساند و گروه دوم هم به محض اینکه دید شرایط نامناسب است و جانش در خطر می گریزد و در سوراخ موش پنهان می شود.
پس امروز باید در اندیشه حمله ملیونی به نطام کثیف آخوندی باشیم. حمله ای که با حداقل تلافات از مردم نظام را سرنگون کنیم. 
شک نکنیم دنباله روی از اصلاح طلبان ترسو و فرصت طلب برای ما هیچ ثمری نخواهد داشت. در زمان مجلس ششم آنان هم رییس جمهوری را در در اختیار داشتند و هم مجلس را. ثمر آنان احمدی نژاد شد. 
این اصلاح طلبان حتی توان برگزاری یک انتخابت بدون تقلب هم نداشتند. دور اینان را خط بکشیم و به فکر فاز قوی نظامی باشیم. تمام

No comments:

Post a Comment